Pages

Sunday, February 16, 2014

Welcome To Universiti Malaysia Kelantan ( UMK )

 
Assalamualaikum &salam sejahtera..
 
Alhamdulillah.. sem 1 sudah berakhir..kini tibanya sem 2 dgn penuh cabaran..subjek yang sangat2 mencabar2 & persaingan yang amat sengit.. Doakan saya berjaya ye..mekasihhh >_<
 
bagi yg belum mengenali UMK..kat bawah ini saya selitkan beberapa suasana di sini.. =)
 
 
UMK KAMPUS PC(Pengkalan Chepa)
 
Bangunan tempat penginapan para pelajar di kampus pc


 
 
Kampus pc ini terletak betul2 di kawasan yg agak kebandaran & di sebelah lapangan terbang..so senng laa sesiapa yg nak berulang alik dari umah..hehe..tapi sy x naek kapal terbang..lol..hahahh..saya naek train shj.. ^_*
 
 
UMK KAMPUS BACHOK
 
 
 




 

 
umk kampus bachok ini more kpd seni..walaupun kampus ini trletak jaohh bangat..memng agak susah nak kluar tapi tempat dia sangat awesome.. luas bangat & macam2 adoo.. saya pernah pergi ke sini masa sem 1 sbb ad kelas kt sini.. =)
 
UMK KAMPUS JELI
 
 
 




 
umk kampus jeli ini more kpd pertanian..saya xpernah pergi lg  ke sini..dengar2 citer kampus ini ad kabus & suasana yg sejuk & nyaman & bla bla bla..hehee *alaa2 mcm duduk kt London..huhu..sejuk.. betul ke?? saya xpernah lagi pergi ke sini.. =)
 
 
Here I am!!!
 
 
huhuu..hah. sekarang cuba teka saya belajar di kampus yang mana satu ney!! cepat2..!! huhuu...
 
Thanks for reading ya!lain kali baca lagi!Assalamualaikum.

No comments: