Pages

Wednesday, February 26, 2014

PAGE PENIPUU!!!!!

 
 
 
EEEE......Wanie geram betul laa.. dah memang xboleh nak sabar dah ney..geram betul dgn satu page kt fb tu.. org dtg dgn cara baik..nak beli brg dye tapi boleh pulak dia menipu kita ..haissshhh..geram3!!!! agegegegeegegeee..... -_-
 
oke mcm gni citenye.. hari itu dlm seminggu sebelum cuti raya cina, wanie ad laa ushar2 tudung bawal kt FB.. ingatkan nak pakai la masa cuti tu sbbnye nak g jalan.. pastu selepas dah bank in semua bagai Wanie pon mcg laa kat akak tu ckp yg dah bank in duit semua..dah siap bg alamat,no tepon.. alik2 akak tu cakap dia akn pos brg itu selepas cuti raya cina..!!!adusshhh...org nak cepat die buat g2 plak.. n then saya ckp laa kt dia yg saya nak cancel pembelian..sy xjadi nak beli n suruh dye pulangkan semula duit sayaa..pastu dia ad  mintak no akaun saya,saya pon bagi jelahh.. pastu saya ad ckp kt die soh dia ambk gmbr resit n then bg pd sy..selepas pd tu terus dia xbalas mcg saya...lama sangat saya tunggu..sy mcg byk2 kali tp dye x reply...mcg kt fb xbalas..kat tepon xbalas..hummm...dah lama sangat..kompem laa dah piker yg ak ney kena tipu.. kot ye pon akak tu ad mslh ke apa ke yg sampai xbolah byar balik ,cakap jelahh..ney tidak..senyap jee.. nmpak sangat la bersalah tu!
 
ini bukti kt bawah..
 






lepas pada tu saya ad komen kat wall page fb dye... nak tahu x apa yg dia buat???? DIA BAN SAYAAAAAAA.....Erghhh...gerammm...huhuu... dia ban sy dari page tu sampai saya xblh nk komen...

*klik gambar utk lihat lebih jelas

So konklusinya...uols kena hati2 dalam membeli brg scr online oke..pastikan org yg mnjual itu adlh pnjual yg berdaftar..oraitt Peacee :D .. nntikan perkembangannya nanti yooo..oke bye2

Assalamualaikum..

UPDATE 20/03/2014!!!!!!
dah dapat pon duit tue hari itu.. itupon setelah mak sy sendiri yg telefon akak tue..haisshhh...wahai penjual2 sekalian...hampa jgn nak mnipu2 customer oke! even ad masalah dri segi urusan jual beli ke...SILALAH BAGITAHU! JANGAN SENYAP JE OKE!.. HUHH...xmarah oke!bg nasihat je =). peace 

No comments: